Hlavným cieľom prace je overiť možnosti využitia softvéru Stateflow, ako aj jeho následnou aplikáciou na reálnych objektoch zhotovených z lega a použitím techniky LEGO Mindstorms NXT. V prvých dvoch kapitolách sa oboznámime s možnosťami, ktoré nám ponúka LEGO Mindstorms NXT, ako aj s prácou v užívateľskom prostredím softvéru Stateflow. Princíp stavového riadenia je vysvetlené od základov, pomocou zrozumiteľných príkladov. Výsledkom práce je otestovať a dokázať správnosť navrhnutého algoritmu na riadenie vopred určeného objektu.
author | = | {B. Tak\'acs}, |
title | = | {Riadenie LEGO robotov}, |
school | = | {\'UIAM FCHPT STU v Bratislave}, |
year | = | {2010}, |
keyword | = | {MATLAB, Simulink, Stateflow, LEGO Mindstorms NXT}, |
address | = | {Radlinsk\'eho 9, 812 37 Bratislava}, |
month | = | {21. 05. 2010}, |
annote | = | {Hlavn\ým cie\v{l}om prace je overi\v{t} mo\v{z}nosti vyu\v{z}itia softv\éru Stateflow, ako aj jeho n\áslednou aplik\áciou na re\álnych objektoch zhotoven\ých z\ lega a\ pou\v{z}it\ím techniky LEGO Mindstorms NXT. V\ prv\ých dvoch kapitol\ách sa obozn\ámime s\ mo\v{z}nos\v{t}ami, ktor\é n\ám pon\úka LEGO Mindstorms NXT, ako aj s\ pr\ácou v\ u\v{z}\ívate\v{l}skom prostred\ím softv\éru Stateflow. Princ\íp stavov\ého riadenia je vysvetlen\é od z\ákladov, pomocou zrozumite\v{l}n\ých pr\íkladov. V\ýsledkom pr\áce je otestova\v{t} a\ dok\áza\v{t} spr\ávnos\v{t} navrhnut\ého algoritmu na riadenie vopred ur\v{c}en\ého objektu.}, |
supervisor | = | {prof. Ing. Michal Kvasnica, PhD.}, |
url | = | {https://www.uiam.sk/assets/publication_info.php?id_pub=951} |